۱۳۸۸ شهریور ۱۵, یکشنبه

مصاحبه با تلویزیون Arte



این مصاحبه ماجرای طولانی داره. بعد از ضبط آهنگ تریپ ما و بکس سروش ( ورژن اولش ) ، یک گروه چهار نفری از اروپا به سرپرستی امیر حمز برای ساختن مستندی در مورد موسیقی مستقل به ایران اومدند. با خیلی ها صحبت کردند از جمله گروه اوهام،پیکولو ، بروبکس،محسن نامجو ، بابک آخوندی ، ما و چند نفر دیگه. نتیجه اش هم فیلم نود دقیقه ایی شد به نام صدای سکوت که در فستیوال نیویورک هم اکران شد. بخش هایی از اون فیلم هم که بیشتر شامل من و سروش بود در شبکه های تلویزیونی از جمله آرته پخش شد. حتی صدای آمریکا هم با کارگردان این فیلم مصاحبه کرد و بخش هایی از این فیلم رو نشون داد. من و سروش کاملا از پخشش بی اطلاع بودیم تا اینکه توسط دوستانمون در جریان قرار گرفتیم.

با تشکر از دوستانم حسین تهی و افشین یارتو که این فایل رو برای اولین بار در اختیار من قرار دادند و یه توضیح هم بدم که اون کسی که به اسم علی در این فیلم حضور داره ، اسمش آراده که با لقب ارد آهنگ تروریست رو با سروش خونده

۱ نظر:

  1. سلام..
    شاهین من با آهنگ تریپ ما خاطره ها دارم! :)
    اینو قبلآ دیده بودم!قبل از اینکه باهات آشنا شم!
    همیشه فکر میکردم تریپ ما کار مهدیار بوده! :)
    اهل موسیقی رپ نیستم! اما نمیشه از هیچکس گذشت!
    خیلی مخلصیم،هومن معین.http://hooman68.com :)

    پاسخحذف